sâmbătă, 18 iunie 2011

Maria doreste eliberare

Bine v-am gasit! Sunt eu Maria…dar altfel decat energia pe care voi o stiti. Este un aspect al meu mai putin cunoscut,este in aspectul energiei noi de acum,este un aspect pe care si eu l-am dorit,pentru a nu mai avea nimic de-a face cu Maria in suferinta,cu Maria care lacrimeaza,cu Maria indurerata. Este suficient si pentru mine,toate acele dureri,incat azi vin cu o energie placuta,feminina,o Marie asa cum sunteti voi toti,o energie si o entitate asa cum sunteti voi. Nu sunt cu nimic mai prejos sau mai presus,pur si simplu doar sunt. Si eu am avut rolurile mele si eu am avut de lasat invataturi, pe Pamant si eu am avut de experimentat,de infruntat,de schimbat asa cum fiecare dintre voi a facut-o. Dar asa cum voi asteptati energia noua,cum ati pasit in energia noua si vreti sa fiti in schimbare si sa fiti noi,la vremuri noi,asa si eu doresc acelasi lucru. Pentru mine este o povara tot ce inseamna biserica,tot ce inseamna dogme,tot ce inseamna acele tablouri care ma infatiseaza cu ochii plecati,cu ochii in lacrimi,in suferinta.
Este de fapt totul inutil si o iluzie,dar acestea ma impovareaza si eu de fapt am venit sa va rog sa dati jos chipul acelei Marii din inimile voastre si sa va ganditi la mine ca la o entitate ca oricare alta,cu ceea ce a dorit sa experimenteze si care, si mai departe evolueaza. Eu nu zic ca nu sunt o energie care poate sa aduca in continuare si sa ajute,dar asa cum Sinele vostru inalt este dincolo de voi si voi stiti ca este in infinit,cu capacitati maxime,asa si eu sunt,deci nu e nici o deosebire,doar ca voi acum v-ati ales si acest trup fizic. Va rog, cand ma chemati ganditi-va la mine ca la o prietena,ca la o entitate ca oricare alta de dincolo de voal,care va sustine in alegerile voastre.Iar formula de rugaciune sau de rugaminte depasiti-o, voi sunteti energie pura. Cum ar putea o energie pura sa se roage la alta energie pura? Pur si simplu energia pura este! Iar cealalta energie intelege despre cealalta. Nu este nevoie de cuvinte multe,dar am venit sa va rog sa terminati cu a sta in genunchi,cu a va pocai,cu a va milostivi,cu a va incrancena in forma de dualitate. Si de fapt,am venit cu aceasta rugaminte ca sa mai dizolvati din energiile pe care oamenii le mentin vizavi de Maria,de maica Maria,de Mama Maria…sunt Maria si de altfel numele meu e cu totul si cu totul altfel. Numele meu este mult mai amplu si acele vibratii voi nici nu aveti cum sa le pronuntati. Ganditi ca la o prietena si cand voi veti accepta acest lucru in inimile voastre deja se implementeaza intr-o constiinta de masa iar acele poveri pe care oamenii si le tin incep sa se dea jos,sa dispara.Mai degraba imbrac aspectul Femininului Divin,aspectul Zeitei,aspectul Dumnezeitei,aspectul a ceea ce inseamna mama,dar cand voi imi spuneti mie Maria este foarte intim,foarte apropiat,avem o legatura de suflet ca de la o prietena la alta prietena,sau de la o sora la alta sora,sau haideti daca vreti,de la mama la copil,dar simplu MARIA. Sunt si eu ca si ceilalti Arhangheli de lumina, ca Lord Sananda. Oricum doriti sa-mi spuneti,dar ganditi-va ca la ceva foarte apropiat,caruia ii puteti vorbi cu cuvintele voastre. Am obosit sa tot ascult din forma voastra de rugaciune, si desigur voi mentineti un aspect al meu care pentru mine este invechit,uneori ma apasa,nu ma ajuta in evolutia mea, dar accept,sunt foarte multe persoane care merg pe acest concept,insa daca voi incepeti sa schimbati acea gandire veche si voi sa adoptati gandirea si constiinta noua,treptat pe Pamant toate acestea se vor schimba. Ma bucur mai mult de veselia voastra,de voiosie si de modul plin de umor cu care va adresati mie. Este mult mai placut,mult mai apropiat,iar ajutorul este oricum acelasi,asa ca veniti cu demnitate,cu incredere,cu bucurie,cu umorul vostru si vom fi mult mai apropiati.
Pot sa va spun ca am avut vieti impreuna cu fiecare,in acele vieti nimenea nu se ruga la celalalt,nimenea nu se inchina,nimenea nu facea acele plecaciuni sau milostenii,nu in aceasta este respectul. Respectul este atunci cand sunteti in inima voastra in iubire,atunci este si respectul pentru mine. Simplu. Aceasta a fost rugamintea mea pentru aceasta minunata zi a voastra,pentru ca in iubirea in care voi sunteti,veti intelege foarte bine lucrul acesta, caci si noi dorim sa mergem si sa ne innoim,odata cu voi.
Va imbratisez,va iubesc,
Maria

Niciun comentariu: