marți, 7 mai 2013

Zamolxe - Daruri energetice catre Terra




      Pentru ca orientarea mea este spre lucrari energetice pe care le infaptuiesc cu toate corpurile mele si cu participarea constiintei, in acest sens au ele a fi intelese.                              

     Simteam energiile din Cosmos continuand sa vina si navele galactice transmitand energii de iubire, armonie, pace. Simteam ca navele formeaza un triunghi urias cu varful catre Terra, varf prin care se transmitea energia ce atingea multe inimi ale oamenilor.
Zamolxe, Zohar, Asthar, Arsenie Boca sunt  cu mine si lucram la raspandirea luminii pe Terra. Nava lui Asthar e f. puternica si protejeaza aceasta lumina ce soseste pe Pamant. Ea se extinde fara a simti spatiul anume, doar stiu ca se extinde.
Zamolxe este acum in fata mea si face un semn energetic prin care inteleg sa-l urmez.
Ma conduce prin canale energetice ce nu au legatura cu spatiul Terrei. Sunt canale energetice intertemporale si prin ele lasam lumina noastra sa curga. Sunt spatii dincolo de timp unde acum lumina patrunde : diferite momente din vietile fiintelor care acum isi primesc lumina. Trecem usor prin aceste spatii fara a-mi specifica ce este cu ele. Simt cum atrag energia si cum o radiez aici.
Zohar ne secondeaza cu energiile de armonie.
Imi intorc ochii catre acea lumina/energie ce o simt ca vine din centrul Cosmosului; bratele energetice se intind catre ea si apoi toata fiinta o raspandeste peste tot.
Am iesit din acele tunele energetice si Zamolxe ma lasa sa imi percep lumina care se raspandeste continuu. Este o rapandire in interiorul si exteriorul meu in egala masura.
Asthar se apropie.
 Ne salutam cu ajutorul luminilor. De fapt imi arata cum pot fi folosite aceste lumini. Imi arata cum din spatiul inimii sau din maini, din frunte sa le las sa plece. Este un joc feeric de lumini, pe care il raspandesc peste Pamant. M-am format o sfera de lumina, caci am o suprafata mai mare de transmisie. Absorb si generez lumina spre Terra. Aduc lumina de pretutindeni si o daruiesc Pamantului. Asthar e vesel si ne intalnim pe acest plan al bucuriei.

Parintele Arsenie Boca se apropie. Ma ia de mana:
    “-Vino copila. Priveste de aici (Se vede lumina in pieptul oamenilor) Spune fratilor tai sa raspandeasca si ei aceasta lumina. A sosit timpul sa stie ca pot face aceasta in orice moment al zilei. Noi, cei de aici, dorim ca ei sa aiba incredere in ei, sa stie ca aceste capacitati ale tale sunt in fiecare din ei si sa isi reverse lumina. Toti sunteti o echipa si fiecare in sine o mare sursa vindecatoare prin lumina. Transmite-le copila mea ca fiecare sa fie un astru calauzitor si o lumina ce incalzeste inimile. Fiecare dintre ei stiu ce au de facut, fiecare in alte vieti a preotit, asa ca acum au doar a-si revarsa lumina. Fiecare sunteti un astru in acest loc pe care il aveti a-l aduce la Lumina. Glasuieste-le si eu voi atinge pe fiecare, ca acolo unde mai exista neincredere sa fie tamaduit si vindecat si lumina din el sa razbata victorioasa.
Acum plec, ca tu sa fii atenta la stralucirea ta, caci acest pamant o asteapta asa cum o asteapta de la toti cei care o pot darui.Pe voi toti, dragi prieteni, va indemn la incredere si credinta in voi insiva.”
Zamolxe se apropie si ma ghideaza catre vf piramidei din Retezat, pt a ma scalda si eu in aceasta lumina care curge catre mine si din mine.
Sunt acolo deasupra muntelui Retezat, privind catre infinit si radiind. Totul atat de luminos si de stralucitor. Nu pot intrerupe, nu ma pot misca. Energia, Sinele, ma tin tintuita aici admirand privelistea. Ii simt pe toti cum ma asista, prieteni minunati; atat de reala e prezenta lor, ca le simt respiratia, corpul energetic, dar mai ales sustinerea.
Ce frumos sa ai astfel de prieteni – doream sa ma conectez si la voi prietenii din planul terestru – dar inca nu era momentul. Am inteles ca era lucrarea mea, ca am de invatat/observat.
Observam/simteam energia fiecaruia, Zamolxe, Asthar, Zohar, Parintele si apoi a mea proprie, a Pamantului si a energiilor ce vin din Cosmos. Toti impreuna, dar si individualizati. Ma ghidau cu delicatete si cu rabdare. Si mai rabdator era Adamus, care abia acum s-a aratat:     
      -“Intr-adevar, ce faci cu atata energie? Visul, permiti visului sa coboare in planul fizic “
Am permis energiilor sa patrunda, sa se astearna cum vor dori ele.
Sunt cu Adamus. Fluiera la urechea mea si imi arata cat de lustruiti sunt pantofii sai. Totdeauna au fost bine lustruiti. Cat de reala este prezenta lui!
“-De fapt, tu esti cea care ma constientizezi. Si acum te constientizezi pe tine ca aducator de energii esti pe aceasta constienta. Vei observa cat de bine iti face si cata vigoare aduce in corpul tau.”
Lucrarea energetica continua. Tot corpul participa la aceasta. Are dreptate Adamus: aducatori de energii. Nu pot gandi nimic. Doar constientizez ca EXIST si permit energiilor sa soseasca.





Niciun comentariu: