vineri, 24 ianuarie 2014

Calatorie interioara - " Eu plec "

Totul s-a petrecut pe negandite si cand am citit titlul de la shoud-ul lui Adamus am inteles Am plecat, atingand un varf de munte extrem de luminos. Ce am lasat in spate era la mare distanta si acoperit de ceata. Am remarcat dupa un timp sentimentul de usurare parca scapasem de constrangeri. Nu am realizat imediat ca era efectul plecarii. Mentalul cauta cauza ce ma tinuse incorsetata. Nu am gasit acea cauza ci doar constientizarea ca sunt departe de o lume in care nu ma mai justifica cu nimic – sunt la distanta de Dualitate. Starea de bine si de liber este prezenta. Ce am lasat in urma e la mare , mare distanta. Iata ce am primit seara in calatoria mea interioara. Sunt un mesager. Sunt un vultur solar. Imparatia ta este in Soare. Nu apartii acestui Pamant. Ai venit insa aici pt a restabili echilibrul planetar si a readuce viata acolo unde aceasta s-a stins. Eu te-am intovarasit in multe vieti in diferite locuri si civilizatii. Acum am poposit pe umarul tau pt a-ti aduce o cheita. Este cheita iubirii sacre. Aceata cheita seamana cu o cruciulita si are cuprinse in ea cateva mici diamante. Diamantele sunt simboluri ale luminii solare, iar cruciulita reprezinta echilibrul fortelor ce sustin viata. Pun acum aceasta cheita in planul tau energetic, ca ea sa deschida lacasele ce le-ai avut inchise traind in aceasta dimensiune. Eu nu raman deocamdata cu tine. Pt mine aceasta vibratie este foarte coborata. Te astept si te voi insoti ca-n alte dati, atunci cand terminandu-ti menirea vei urca in vibratii mai inalte. Fii sigura ca ramanem insa conectati si ca spiritul meu, tu oricand il poti accesa, insa adu-ti aminte ca ma poti accesa doar de pe vibratia spiritului liber. Asa cum pasarea e libera in vazduh in plinatatea zborului sau, asa sunt si eu. Iti reamintesc toate acestea pt ca azi ai patruns si ai simtit o parte din libertatea catre care tu tinzi. Priveste-ma in zbor si reaminteste-ti pasii pe care ii ai de facut in zborul tau catre inaltimile tale. A disparut, lasandu-ma sa imi doresc amintirile a cine sunt si dorul de libertate. Am revenit dupa cateva zile pe varful muntelui si de aceasta data lumina mi-a permis sa am imaginea de ansamblu. M-am bucurat de lumina, de libertate de iubirea ce o simteam pt TOT. 14.01.2014

Niciun comentariu: