duminică, 8 martie 2015

Delfinii - Cadou de 8 martie



                                        

“- Sunt o fiinta de lumina. Vin din universul apelor. Am corespondent in universul apelor cosmice si pe mai multe sisteme solare. Aici in apele Terrei mi-am luat un corp si sunt fiinta cunoscuta de oameni ca Delfin. Fratii mei locuiesc in alte sisteme solare. Aici suntem multiple familii.
Aceasta zi este pt voi o zi de constientizare. Cand voi ati constientizat uniunea cu planeta si cu alte fiinte ce locuiesc cu voi, noi am fost in somnul vostru in aceasta noapte si v-am ajutat sa va intelegeti sa va constientizati ca fiinte ce apartineti Intregului si sunteti Intregul de asemeni. Indiferent de forma voastra si de forma noastra, noi in plan energetic suntem o singura fiinta.
S-a dorit acest mesaj printr-o apropirere intre oameni si delfini, pt ca voi deja indragiti delfinii. Multi ati constientizat capacitatile noastre. Venim acum catre voi ca parte a voastra si de asemeni ca familie care patrundem in primul rand in constiinta voastra. Stim ca ne puteti primi. Stim sentimentele voastre catre noi. Aceasta confera o mare deschidere. Astfel spiritual, energetic suntem acum in casele voastre asa cum si voi puteti veni in marile si oceanele planetei, mediul in care noi am ales sa existam.
Va invitam acum in acest mediu al apelor, intr-un spatiu urias pt a va simti bine in acest spatiu nelimitat pt a va juca si a percepe frumusetile oceanului si deasemeni energia noastra. Noi am putut pastra constiinta Unimii cum o aveati si voi la inceput. Am pastrat-o pt toate formele de viata ce au ales sa experimenteze separarea.
Permiteti-va o imagine frumoasa a adancurilor apelor. Va invitam sa veniti in constiinta cu corpul vostru de lumina si sa luati, energetic vorbind, de aici tot ce va este de folos. Percepeti adancul luminos, straveziu cu tot felul de plante si cu forma de relief care va place. Apoi simtiti-ne pe noi, familia de delfini. Am venit in grup numeros. Traim si noi ca si voi, reprezentati ca fiind mame, tati si pui. Este insa o alta organizare fata de cea a voastra.
Ne-am adunat pt a va darui si pt a ne percepe campul nostru sonar. Voi stiti campul din jurul unui corp de delfin are foarte multe capacitati. Sunetele pe care noi le emitem sunt pe anumite lungimi de unda. Ele pot fi comunicare, energizare, atentionare sau o echilibrare.
Acum noi suntem toti in jurul vostru. Jucati-va cu noi. Zbenguiti-va cu noi in aceste ape ale constiintei. Permiteti ca totul sa fie o joaca si in acest timp voi va veti ridica vibratiile catre vibratiile noastre. Asa educam puii nostri si in joaca noastra ei isi primesc informatia necesara. Lipiti-va de cate unul dintre noi si permiteti-ne sa va plimbam printre aceste frumuseti naturale pt a va duce catre locuri negandite de mintea voastra, dar foarte importante pt corpul vostru energetic. Oceanul ne sta la dispozitie. Vom calatori impreuna in lungul si-n latul acestui ocean, timp in care voi va veti schimba.
Am ajuns intr-o zona foarte luminoasa si se trimite catre noi o lumina aurie. O respiram pt desavarsirea fiintei umane.
- Este o alta schimbare in viata si constiinta voastra. Am acceptat sa fim langa voi in aceasta forma acum, pt a intelege mai usor conexiunea dintre voi si tot regnul animal de pe planeta. Dorim sa depasiti barierele si sa intelegeti ca orice fiinta de pe planeta are aceleasi drepturi la viata ca si voi. Aceste fiinte au nevoie de acelasi respect asa cum il doriti si voi. S-a dorit sa constientizati uniunea, prietenia dintre voi oamenii cu noi delfinii dar si cu toate formele de manifestare de pe Terra. Fiecare forma de viata, indiferent din ce regn sau regat este, reprezinta un spirit al creatiei sosit aici pt a-si indeplini lectiile sale de viata.
Aceasta zi de 8 martie, primiti-o ca un dar de constiinta, ca un salt prin care ati ajuns la aceasta intelegere fata de intreaga creatie, intelegerea fata de Mama Pamant si fata de formele de viata. Insasi spiritul vostru a deblocat in voi in aceasta zi, v-a oferit acest dar, aceasta capacitate de a fi la acest nivel de constiinta fata de celelalte forme de viata: mineral, animal, vegetal.
Noi insine suntem intr-o mare sarbatoare, caci constiinta umana a putut atinge acest nivel. Lumina ce o primiti este lumina Spiritului. Aceasta lumina va indeparta limitarile din mentalul vostru aducand o mare eliberare si o mare capacitate de a iubi fata de tot si toate.”
Acum, in corpul nostru de lumina, multumim prietenilor nostri si ne intoarcem. Aceasta constiinta a nostra ajunge la nivelul celei colective si revenim in corpul fizic. Daruim acestuia ceea ce am primit si desigur si Intregului.

Delfinii emit atat de multa bucurie si iubire, incat am umplut pagina  cu fotografiile lor. Multumesc celor ce au postat pe net atat de multe foto.




Niciun comentariu: