duminică, 22 martie 2015

Regele inorogilor




Am simtit ca sunt absorbita printr-un canal de lumina in alta dimensiune. In acel loc, in fata mea a aparut un foarte inalt si splendid inorog.
 Iata mesajul daruit:
“- Bine ai venit pe planeta noastra. Noi te-am invitat. Dorim sa transmiti un mesaj umanilor: candva noi am populat planeta Terra. Foarte putini dintre noi au ramas in planul Terrei si sunt intr-o vibratie 5D, astfel ca voi nu-i puteti detecta. Rugamintea noastra a celor de aici este ca voi sa constientizati regatul inorogilor si sa va schimbati forma de gandire despre aceste fiinte.
Eu sunt cel ce conduc si administrez aceasta planeta impreuna cu cei din Consiliu. Suntem fiinte cu inteligenta, capabile sa coordonam viata pe o planeta. Rugamintea noastra este de a transmite acest mesaj peste tot unde tu vei poposi. Te rugam sa fii unul dintre mesagerii nostri in planul Terrei. Iubim foarte mult planeta Terra si dorim sa o ajutam. Ajutorul nostru vine chiar de aici in mod energetic, telepatic. Daca tu devii glasul nostru pe Terra, vei ajuta la schimbarea constiintei nu numai fata de noi inorogii ci si fata de toate speciile de animale sau plante care traiesc pe Terra.
Iti ofer un simbol, al meu, acesta este o raza de lumina din coama mea. Voi infasura aceasta raza de lumina in parul tau si ea va ramane de-a pururi acolo, simbol ce va fi recunoscut de toate fiintele cu o vibratie peste 3D.
Lasa-ti inima sa-ti cante si transmite mesajul nostru de iubire catre toti oamenii caci oamenii au fost prietenii nostri. Ajutorul pe care ni l-am oferit unii altora la acel moment de pace si prietenie este deosebit. Acum cand lumea ta se ridica din valul uitarii dorim sa reface vechea noastra prietenie. Transmite mesajul si lasa iubirea sa refaca legaturile ancestrale dintre oameni si noi.
Oamenii au nevoie de aceasta iubirea a noastra asa cum si noi dorim sa impartasim iubirea lor. Este o prietenie catre care foarte multi tanjesc sa se refaca.
Transmite mesajul impreuna cu gandurile noastre de iubire catre toate fiintele din planul Pamantului.
Gandul cel iute"
La sfarsitul mesajului cand am intrebat sub ce nume sa il prezint, am simtit ca asa ii place sa il numim : Gandul cel iute.

I-am raspuns ca asa voi face dar iata ca pe unde am umblat uitam sa transmit mesajul. De fiecare data o persoana  din acel anturaj spunea o poveste in care era amintit  inorogul. Intelegeam ca imi aminteste. Promit sa nu mai uit.

Niciun comentariu: