sâmbătă, 6 iunie 2015

Indienii Hopi - pentru Romania




                                       In imagine aveti Piatra Profetiei

Am citit conferinta lui Gregg Braden, pusa pe site, multe lucruri interesante mi-au captat atentia. Am citit cu mare incantare despre indienii hopi - nu era prima mea intalnire cu ei, iar informatiile de acum au avut rezonanta in inima mea. Iata surpriza: i-am simtit si intre mine si ei au urmat minunate momente de comunicare prin Campul energetic al Pamantului.
Indienii Hopi ma sustin in calea aleasa de mine de a ma conecta prin intermediul campului electromagnetic al inimii la marea retea a planetei. Ei sunt acum si participa la o intrunire a tribului lor. Ne-am putut intalni pe calea undelor generate de acest camp energetic. Ei ne spun:
“- Iubirea generata de voi constient catre aceasta retea, este benefica. Toate formele de viata deschise catre aceasta frecventa o primesc prin aceasta interconectare. Ramaneti mereu in spatiul inimii. Invatati sa mentineti aceasta stare de iubire, de apreciere si simtiti ca sunteti foarte multi cei ce ati ales calea iubirii neconditionate.
E o mare bucurie ca esti alaturi. Noi ne intalnim frecvent pe aceasta cale cu foarte multe fiinte umane. Vibratia ta e una frumoasa si puternica si noi te simtim. Poporul tau are o vibratie aparte si o constiinta deosebita catre si pt a manifesta constiinta spirituala strabuna.
Faceti parte dintr-o mare familie ce de-a lungul veacurilor s-a intalnit si s-a unificat la nivel de gand si inima pt apararea acestui spatiu actual, tara voastra. Aveti o lunga lista de stramosi aparatori de tara, o lunga lista de fiinte ale luminii care prin activitatea si operele lor artistice au mentinut flacara acestui popor si si-au pus capacitatile creative in slujba acestui neam. Aveti o traditie milenara care va sustine acum, va sustine la a va arata noua lumina interioara, ceea ce sunteti voi  cu adevarat.
Este un frumos privilegiu sa va privim din departare si sa va intelegem dorinta de libertate spirituala pe  care ati inceput sa o manifestati. Nu suntem departe de voi chiar daca geografic asa pare. Suntem impreuna pt ca inimile noastre si ale voastre sunt intr-o continua comunicare. Maretia voastra ca natiune straveche impregneaza campul energetic al planetei cu toate darurile voastre. Fiti mandri de obarsia voastra si de tot ceea ce sunteti acum si ati ales sa fiti.”
Am multumit bunicului Martin si am fost foarte fericita ca m-au sustinut pt a-i putea intelege.
 Va transmit cu bucurie acest mesaj.

Niciun comentariu: