duminică, 7 iunie 2015

Mesaj de iubire catre toti prietenii mei – catre familia mea iubita










Da, voi toti la care ajung mesajele mele, sunteti prietenii mei, sunteti marea mea familie. Prin trairile si mesajele pe care le scriu, intru o data cu ele in casa si inima voastra. Va multumesc pt  permisiunea voastra; intru cu deosebita onorare si respect acolo unde voi mi-ati deschis si am grija sa aduc iubire, mangaiere si bucurie.
Azi am simtit sa ma adresez inimilor voastre si sa va spun cat de mult va iubesc. Pe undele iubitei Terra impanzim aceasta iubire catre toti prietenii indiferent unde sunt si indiferent de forma pe care o au.
Va aduceti aminte ca am scris un mesaj intitulat Gradina atemporala. Putem forma aceasta GRADINA constient – ea este spatiul inimii noastre si insasi Planeta. Prin aceasta GRADINA traim simultan si ne revarsam iubirea, multumirile, mangaierile si recunostinta catre toti oamenii si catre toate formele de viata. Simtiti ce mare bucurie este acum in marea noastra GRADINA, in marea noastra  FAMILIE.
BUCURIEEEEEEEEEEEEEEE draga FAMILIE, bine v-am gasit – azi e o zi de sarbatoare pt mine; sarbatoresc cu voi toti!
Cantam si dansam in GRADINA NOASTRA  mult iubita.
In GRADINA  sunt cele mai frumoase flori, arbori, lacuri, munti, cerul senin si desigur minunatul  SOL.
Dar peste toate sunt sentimentele voastre minunate care impodobesc GRADINA. Va invit sa puneti in aceasta GRADINA cele mai minunate sentimente ale voastre. Ele vor trai si  vor continua sa creeze. Umpleti cu tot ce e mai de pret : prietenie, iubire, armonie, compasiune, abundenta, intr-ajutorare, pace. Adaugati in marea noastra GRADINA tot ce simtiti. Scrieti si voi alaturi de mine sa completam GRADINA ca sa devina energie vie si palpabila pe intreaga noastra Planeta. Gaia e dornica de iubire si de ganduri de bucurieeeeeeeeee. Tara noastra vrea sa traiasca bucuria impartasita si sa auda/simta inimile pline de iubire.
Azi e un moment al aprecierilor, al iubirii. Este o zi de duminica cand toata lumea simte odihna. Imi permit sa va chem la acest flux de iubire si cu el sa infasuram tara noastra si apoi Planeta. Suntem intr-o respiratie cu muntii si cu oceanele si ne unim intr-un singur gand cu intreaga CREATIE.
Putem face aceasta iubita si mareata FAMILIE. Putem schimba prin iubirea noastra si putem lasa iubirea sa curga si iata am ales o alta realitate, o alta linie temporala.
In GRADINA noastra IUBIREA ESTE LA EA ACASA !!!

Un comentariu:

maricel spunea...

http://dinimaginatie.blogspot.ro/2015/06/mesajul-reginei-pacii-medjugorje-2.html,
Cuprinzând cu inima,cu sufletul, cu bratul...,întreaga creație a Domnului