marți, 2 iunie 2015

Mesaj pt Romania Zamolxe - Primire de energii simbol


                    Mesaj pt Romania
"- Se apropie o mare lucrare pt acest tinut. Se intovarasesc /aduna numeroase entitati de lumina ce sustin acest spatiu. In aceste luni in aceasta tara se deruleaza numeroase miscari energetice ce vor ajuta la aprofundarea si intelegerea schimbarii pe care oamenii o au de facut. Numeroasele entitati angelice, fiinte datatoare de lumina, vor impanzi acest spatiu lucrand cu lucratorii in lumina si cu sinele tuturor celor ce vor avea bunavointa sa le accepte. Din lumea arhanghelilor, cei binecunoscuti vor intari si consolida spiritul de uniune si colaborare, uniune justificata prin dorinta si chemarea din interior a celor ce solicita ajutorul. Aceste fiinte din planul acestui spatiu merg mana in mana cu sinele lor si au solicitat ajutor pt acest teritoriu. Astfel ca lumea arhanghelilor contribuie cu infuzia lor de lumina catre toti cei care manifesta o cerere pt binele inalt al acestui popor. Activitatea fiecarui uman se inscrie intr-o actiune de cooperare si consolidare a unitatii spiritului aici pe Pamant.

   Multe suflete au auzit chemarea interioara si s-au trezit despovarandu-se de lumea limitata a dimensiunii a 3-a. Aceste spirite (fiinte umane) conlucreaza acum cu planurile inalte si isi duc/ insotesc sinele liber  in activitati de expandare a sinelui liber in comunitatile in care isi  manifesta prezenta."

                        Zamolxe- Primire de energii-simbol
  Am patruns in munte cu acea entitate inalta, alba. Imi arata inscriptii foarte vechi. Inteleg ca trebuie sa le primesc si ca aceasta cunoastere a lor o voi intelege. Sunt izvoare vechi, lemuriene. Zamolxe imi arata, sa pun mana pe acele desene si sa le simt. Acele simboluri sunt pe piatra. Prin atingerea lor inteleg ca trec pe un alt plan de vibratie.

Imi plimb mainile peste ele. Incep sa le simt in palme,ele devin lumina si imi incalzesc palmele. Zamolxe imi spune ca se fac astfel activari in campul meu informational. Acele pietre au devenit o tastatura, iar palmele se plimba peste aceasta atingand apoi observand lumina care se transmite palmelor mele.

Zona mainilor mele este o harta energo-informationala asupra careia acele lumini-simboluri lucreaza. Zamolxe ma asista impreuna cu alti doi ghizi pe care ii simt in spatele meu la ceva distanta de noi. Sunt ghizi solarieni. E un fel de acupunctura ceea ce primesc. Observ schimbari de lumini in corpul meu energetic si ca pietrele de sub talpi lucreaza ca si pietrele de sub palme.

Observ, simt, cum corpul meu energetic este strabatut de mici socuri ca atunci cand tremuri de frig. Zamolxe imi transmite ca au loc alinieri si reglari a corpului energetic. Se fac echilibrari viz-a-viz de informatia pe care o primesc, corectandu-ma ca e vorba de o informatie comuna Lemuriei si Atlantidei.

Acest peisaj pe care il simt/vad este putin diferit de perceptia mea, imi transmite Zamolxe. Spune sa inteleg ca aceste locuri au rol de catalizator si de transfer a unei informatii in campul meu energo-informational. Se doreste de fapt sa unific niste informatii ancestrale prin constiinta mea cu actuala zona a spatiului romanesc din vibratia actuala. Aceasta unda de energie o integrez si o redau apoi acestui spatiu, trecuta insa prin constiinta umana actuala. Ea va putea fi accesata si de alte fiinte ce traiesc in spatiul romanesc.

Muntele a avut rolul de a ma izola de eventualii factori perturbatori, ca eu sa pot primi informatiile suficient de clar ca ele sa poata fi daruite celor de la suprafata. Devin un purtator al acestor informatii ce vor fi treptat decodificate. Vibrational insa, ele deja au plecat catre spatiul romanesc si vor actiona acolo unde se potrivesc.

“- Prezenta ta in mijlocul sau in fata oamenilor, va activa, va declansa miriade de lumini catre campurile energo-informationale ale acestora. Fiecare va stii la un moment dat si va fi clar cu el insusi.’’

Ma desprind acum de acele locuri. Mainile si picioarele mele au revenit la culoarea lor obisnuita. Nici acele “pietre” nu mai emit ceva. Ma retrag din munte, ma uit catre cei doi ghizi solari care ma saluta si apoi se indeparteaza. Zamolxe imi zambeste si ma imbratiseaza.

Revin in spatiul meu sacru, in spatiul meu interior. Simt incarcatura informationala primita. Este insa ca un mare pachet al carui continut deocamdata e necunoscut. Stiu ca sta bine acolo unde este si ca va putea fi transmis nemodificat. Revin cu constiinta in spatiul camerei unde locuiesc, multumindu-le pt aceasta incursiune atat de profunda.

Niciun comentariu: