sâmbătă, 18 iulie 2015

E sublim. Ascultati si fiti pregatiti !



  Solarienii  in mesajul lor, m-au anuntat ca vine un alt val de coduri si ca sunt pregatita sa il primesc. Impactul in corp a fost puternic in ziua de vineri. Corpul a fost zguduit in totalitate: febra, prin toate orificiile avea ceva de scurs, stranut, tuse, dureri  plimbarete , pana si a gandi era dureros. O stare de nici doi bani. ( nici sa injuri nu poti, ca te doare ) In astfel de situatii te abandonezi total si “ zaci “ in pat permitand sa treaca. Oricum nu ai ce sa faci - f. important e sa nu inghiti pastile si sa nu opresti purificarea.
Apoi a urmat sublimul !

Eram cu capul ingropat in perne caci toata zona frontala devenise dureroasa,incercand sa nu dau curs nici unui gand cand ochiul interior s-a deschis:
Sunt in fata unui templu egiptean. Vad sirul de coloane din fata lui. In perete se afla deschiderea unei usi joase. Intru prin ea. Vad o lampa ca a lui Aladin, un opait aprins intr-o mica incapere in stg mea. Am luat-o si luminez culoarul pe unde merg. Privesc peretii acoperiti cu desene si hieroglife. Ce frumusete ! Sunt foarte bine pastrate, culorile se disting perfect si desenele sunt integre.
Vorbesc cu cineva nevazut. Imi plimb palma pe acele desene, le citesc si le si rostesc. Stiu despre ce e vorba, inteleg. Trec la urmatorul perete. Il luminez cu lampa, il “citesc” in acelasi mod. Sunt in acele timpuri.
Continui sa merg si patrund intr-o sala cu coloane.Sala e foarte mare si coloanele inalte. Ma opresc in mijlocul salii. Din fata vine un ghid. Ne salutam. Imi ureaza bun sosit:
- Esti asteptata.
Ma conduce in alta incapere.
- Ai aici tot ce-ti este necesar.
Sunt diferite lucruri,nu le disting bine,au fost ale mele. Le ating.  Ii multumesc si-i spun ca le-am luat.
– Stii unde sa le duci.
  Pe fundal se formeaza imaginea: muntele Caraiman.
 Tin in brate cele luate si ma vad punandu-le in jurul postamentului crucii de pe Caraiman
Muntele le absoarbe imediat. Le spun:
- Aici e locul vostru.
Par a fi un fel de baterii energetice. Rolul lor este sa ajute muntele. Continui sa ma vad simultan in doua planuri. In templu si pe munte. Ma observ si inteleg ca astept ceva. Deodata imi simt noile capacitati.Refac vechile conexiuni cu steau Sirius. Om, planeta , stea suntem intr-o continuitate atemporala.
Se reface conexiunea dintre munte si Sirius. Ma conectez la Sirius A, Sirius B, Sirius C. Lumina lor calatoreste  prin mine in pamant. 
Sunt pe munte asemeni unei zeite antice primindu-si luminile. Totul se petrece atat de firesc , de natural. Mainile mele primesc luminile fara un efort anume si inteleg ce capacitati sublime avem.
Imaginea se estompeaza si dispare.
O alta imagine apare. Este marea Piramida din Egipt. Ma aflu sus in varf pe mica platforma. Mainile mele sunt indreptate catre steaua Sirius de la care primesc alte lumini. Acestea sunt pt piramida, vor ajuta  piramida sa se activeze. Canalele interioare  ale piramidei primesc si aduc schimbarile necesare.
Se deruleaza o alta imagine : ma aflam tot intr-un templu antic egiptean.Toti cei de acolo comunicam cu siriusienii. Era la fel cu a comunica cu colegii altor sectii, era firesc si natural. Era prin natura si capacitatile noastre aceasta comunicare. Nu mi s-a arata ce anume sau in ce domeniu comunicam la acel moment, trairea s-a axat pe a simti  clar aceasta comunicare. Cat de frumos si firesc ! Mie toate acestea mi se par inaltatoare, sublime insa cand ma uit in urma simt ca era ceva obisnuit.
Am uitat de tot disconfortul si mi-am zis ca a meritat.


Steaua Sirius revine printre noi. Importanta acestei stele cunoscuta din antichitate,  preluata de toate culturile planetei si ordinile spirituale se activeaza acum in noi prin aducere aminte. Sirius se conecta in Marea Piramida cu Camera Reginei iar Orion cu Camera Regelui. Cei aflati in piramida primeau puterea solara  si o daruiau celorlati initiati in vederea evolutiei.
     Inchei cu a va incuraja si a sublinia ce capacitati sublime avem toti si cat de usor se lucreaza cu acestea. Se apropie ziua cand redevenim fiintele intregi de odinioara.
Permiteti-va purificarile macar o data pe zi pt a va ajuta corpul fizic. Rezolvati-va fiecare emotie sau alta stare neplacuta pt a usura dezvelirea diamantului care sunteti.
Va imbratisez cu drag, minunate fiinte de lumina.
Fotografiile sunt preluate de pe net:
mistyqblog.wordpress.com   www.scienceworld.ro

2015 07 17           

Niciun comentariu: