joi, 16 iulie 2015

Sfinxul - Dacul Adormit


 Dacul Adormit - sfinxul de la Slanic Prahova, fotografie  postata de  Dan Holban.


Dupa activitatea cu Sfinxul din Macin, priveamcatre sfincsii Romaniei- o parte din ei- scanandu-i cu privirea interioara. Privirea a ramas fixata pe Dacul adormit, acel cap imens si impresionant de la Slanic Prahova. Simteam ca va fi ceva dar nu era momentul. Priveam si asteptam. ( a durat cateva zile) Eram iar in preajma lui uitandu-ma catre el. Apoi l-am simtit ca se urneste ca un batran intepenit de atata stat. Mi-a permis sa il ajut si sa ii curat locul din  jur. Cand s-a ridicat i-am putut admira maretia. Iata ce mi-a transmis.
“- Te salut. Sunt Sfinxul, Dacul Adormit. Te-am asteptat. Trezirea mea a avut loc. Ea simbolizeaza trezirea acestui popor din marele si profundul somn in care a stat pana acum. La aceasta trezire contribuie multi factori. Intr-un cuvant pot spune ca acum este momentul. Voi oamenii invatati sa priviti catre tot ceea ce a fost sau este adormit in voi. Acest cuvant, trezire, sau a te trezi, prin care unii dintre voi ati trecut ii va ajuta si pe altii sa devina curiosi si sa intrebe ce sa inteleaga prin “a se trezi”. La aceasta intrebare lor le vor raspunde multe evenimente.
Noi, cei care ne-am trezit, indiferent de infatisarea noastra, deja vom fi facut pasi si ajutorul pe care acestia il vor gasi va fi mult mai mare si mai complet. Trezirea mea ca fiinta minerala, are rolul de sustinere atat pt. regnul mineral, cat si pt voi oamenii. Sunt momente cand colaborarea noastra va deveni deosebit de apropiata/stransa, caci totul este nou si pt noi.”
Ma priveste si-mi spune:
“-Deja te-ai innoit.
 Ai o haina mult mai stralucitoare si arati diferit fata de cum te stiam odata. Desi ai alta forma, te-am recunoscut in adancul tau, acolo unde tu pastrezi TOTUL. Ma bucur ca mi-ai fost alaturi in momentul meu de revenire din adancul somn. Am fost ca intr-un vis din care nu puteam iesi. Simteam, vedeam ca intr-un vis totul, dar eram atat de amortit ca nu avem nici o reactie. Acum primesc si lumina sfinxului din Bucegi care ma ajuta f mult si lumina locului unde ma aflu, dar si energiile ce sosesc in planul Pamantului.
-Sunt obosit. Iarta-ma, nu mai pot vorbi cu tine. Intelege-ma ca imi trebuie ceva timp sa ma refac la noua mea forma de viata.”
- Te inteleg draga sfinx si permite-mi sa-ti schimb numele in Dacul cel Trezit.
 Il simt ca rade, fara sa-mi raspunda. Il observ cum se incarca si primeste ajutoare de pretutindeni.
- Bine ai revenit dragul meu dac prieten. Intra si tu ca noi toti in procesul de transformare si reinnoire.
15.07.2015

Niciun comentariu: