joi, 16 iulie 2015

Zamolxe - Bucurie !




“- Bucuria mea e mare atunci cand cei pregatiti ti se alatura. Lucrez alaturi de voi cu drag si simt a-mi infrati energia cu a voastra.”
 ( De fapt el a lucrat cu toti cei ce ati simtit sa ma contactati. Acest mesaj a sosit dupa plecarea  unei doamne pe care am ghidat-o. Observ ca toti cei sositi sunteti in evolutia voastra. Ma bucur si eu nu numai Zamolxe de potentialul pe care il aveti. E super tare.)
“- Acesti pasi pe care cei de langa tine ii fac, va ajuta pe toti in a va depasi limitarile si a va ridica catre o noua constiinta a uniunii cu sinele vostru intrupat si a deschiderii manifestarii iubirii neconditionate pe toate planurile.
Acest tinut, Romania, asteapta ca voi toti sa deveniti iubire si sa ajustati toate viziunile limitate catre o noua paradigma a intelegerii plina de intelepciune intre oameni.
Apelul meu catre voi toti este de a va constientiza frumusetea si intelepciunea interioara si de a incerca sa o manifestati catre cei din jur. Sunteti fiinte marete. Aveti potentiale infinite. Indepartati ramurica ce sta in fata ochilor pt a vedea infinitul.”

Niciun comentariu: