luni, 30 noiembrie 2015

In Fantezie cu Eu Sunt - Sala de Bal


In aceasta zi imi celebrez Suveranitatea. Prezenta Eu Sunt m-a ghidat printre o serie de limitari ce atinsesera momentul de eliberare. Este vorba de o serie de traditii transmise  pe cale orala sau  prin scris, devenite energii vechi ce actioneaza in corp ca mici sabotori. Am permis eliberarea prin expandarea constiintei Eu Exist, permitandu-i sa  ma serveasca.
In acel moment, in interior s-a produs o deschidere si m-am pomenit intr-o imensa sala de bal. Privesc fascinata aceasta noua realitate in care patrund. Sala era imensa, puternic luminata si de jur imprejur, pe masura ce imaginea se largea, vedeam fiinte minunat imbracate, toate cu atentia indreptata catre mine. Am inceput sa inaintez catre ele. Simteam ca ma ovationeaza, ca ma felicita. Printre ele l-am vazut pe Adamus St. Germain. Patrundeam in Marea Familie Spirituala.
     - Ce se intampla ? Cum de pot fi aici cu voi?
     - Bine ai venit la aceasta mare sarbatoare a fiintelor libere. Esti in deplinatatea ta ca fiinta suverana prin atingerea acestei frecvente si prin iesirea din constiinta de masa.
     - Am iesit din cusca aurita? Uraaaa! Am iesit din gravitatia psihotica a Pamantului, am reusit!!!
        Ii simteam pe toti bucurosi, traiam bucuria alaturi de ei cand in fundalul imaginei, o miscare s-a produs. Parca totul a incremenit, toata lumea ne uitam spre acel loc: mai inalt decat toti, mai luminos decat toti, mai frumos decat toti cei prezenti, s-a afisat in toata splendoarea, EL, SINELE MEU. Inainta catre mine si eu catre el, simtind ca ma indragostesc pentru a nu stiu cata oara si ca efectiv ma topesc in bratele sale. Am inceput sa dansam pana cand am realizat ca am integrat acel aspect al meu si ca devin EU SUNT, dar altfel decat pana acum.      
        Ochii mei il cautau pe Adamus, multumindu-i pentru tot si invitandu-l la dans. Dar ce dans…..!  dansam in intregul Cosmos…..!si toata lumea era   A   MEA.
                 



Niciun comentariu: