luni, 18 ianuarie 2016

Dorinta Sinelui Divin


- Sa nu ma uiti nicicand.
 Acum ai oportunitatea de a ma integra. Acest acum este maret profund si de nepierdut. Ai la dispozitie dupa cum tu alegi, doua situatii: adormirea sau trezirea constienta. Iesirea din dualitate total sau trezirea constienta totala in Noua Era.  Ce alegi?
- Trezirea totala
- Atunci urmeaza-ma.
A creat un vortez in jurul meu care ma desprinde de tot ceea ce este Era Veche, calauzindu-ma spre multidimensionalitatea fireasca a lui Eu Sunt. In fata mea s-au deschis porti multidimensionale in care am alunecat firesc, gratios, recontopindu-ma ca mine insami, realizand continuitatea cu mine insami, starea de A fi multidimensional, traita constient.
Aud prezenta Eu Sunt:
 - Ne integram. Redevenim constient acest Eu Sunt. Respira profund ca aceasta integrare sa se impamanteze in corpul fizic. Permite! Permite cunoasterii tale sa vina la tine, sa iasa la suprafata. Permite-ti sa o simti.
Aceasta stare ce ai atins-o ramane permanent, iar din lumea veche ai iesit definitiv. Tot acum se refac noi conexiuni cu tine insati din totdeauna. Tu esti tot ceea ce ai fost din totdeauna.
 Imi simt sinele deosebit de prezent.
Comportamentul devine unul singur, adica doar al lui. Un alt rol, cu o alta viziune, cu o alta manifestare.

Suntem in Alcyone. Solarienii ma inconjoara. Au format un cerc in jurul meu si au marit lumina ca fiecare raza a lor sa ma atinga. Imi transmit:
- Te sustinem la refacerea conexiunilor tale solare. Tu simti acum prezenta Marelui Soare Central. El este catalizatorul principal astfel ca toate aspectele tale solare, adica noi ce suntem aici in jurul tau sa te  reconectezi cu noi si sa ne integrezi. Prin tine suntem si noi in experienta ta din planul terestru. Iti oferim capacitatile noastre.
Respir profund pt a le integra, devenind o singura fiinta. Lumina mea s-a expandat si tot ce am primit daruiesc planetei si tuturor fiintelor de pe Terra.


Niciun comentariu: