joi, 10 martie 2016

Arh. Mihail - Valul



Arh. Mihail si-a facut simtita prezenta langa mine.
M-a invitat intr-o realitate dincolo de timp si spatiu, in Acum si  mi-a aratat legiunile Luminii.
-Priveste-le si alatura-te noua.
 Sunt mii, mii, de fiinte ale Luminii. Simt ca fac parte dintre ele si desigur ma alatur lor.
-Simte  Lumina, imi spune Mihail, tu creezi acum un canal energetic prin care noi, Lumina patrundem in spatiul realitatii tale. Fii constienta de aceasta!
Am inteles, este aidoma unei invitatii, unei permiteri ca Lumina sa patrunda. Am simtit o enorma “ masa de energie “ deplasandu-se prin si pe langa mine pentru a patrunde in realitatea noastra materiala. Lumina era coplesitoare.
       Arhanghelul “ era” langa mine, cald, zambitor, iubitor.
 Acel val s-a extins cu repeziciune  peste tot.
-Iata noua voastra “ casa “ .
Priveam cu uimire pentru ca nu mai recunosteam nimic din fosta noastra realitate.
-In cat timp…… se va manifesta aceasta frumusete ?
-Constiinta creaza, voi oamenii, doar permiteti, bucurati-va, iubiti-va pe voi insiva. Constiinta va daruieste totul. Aveti incredere in voi.
Mi-a zambit si l-am simtit indepartandu-se iar eu am ramas uitandu-ma la acel tablou energetic ce imi transmitea fara cuvinte…….inefabilul.

Multumesc , fiti binecuvantate, minunate fiinte de pretutindeni. 

Niciun comentariu: