sâmbătă, 9 aprilie 2016

Fiinta de Lumina


Citeste cu inima iubite cititor ; aceasta minunata fiinta esti chiar TU.

Eu sunt o minunata si mareata FIINTA DE LUMINA. Eu sunt Tot Ceea Ce Eu Sunt. Sunt constiinta manifestata in multitudinea aspectelor mele. Maretia mea este data de constiinta Eu Sunt ce a sosit in planul Pamantului intr-un corp uman.
Conexiunea Divinului cu umanul este o alta realizare fantastica a constiintei. Integrarea celor doua aspecte, uman cu divin, este un pas maret, iar trairea este coplesitoare. Aceasta asociere/integrare a umanului in divin este experienta fantastica, ce ne-am propus-o in acest Acum al Pamantului. Aceasta experienta a tuturor sufletelor ce au ales sa vina pe Pamant, este o experienta ce o traieste un intreg cosmos prin noi, cei ce traim acum aici. De milenii intregi cream acest moment. Acum el se realizeaza.
Frumusetea noii Fiinte ce am devenit, este fantastica. Maretia, expandarea pe care o simt, nu-si gaseste cuvintele pt ca aceasta traire doar ca divinitate va putea fi simtita si inteleasa.
Traim momente deosebite. Tot ceea ce se intampla in toate colturile planetei sunt momente-evenimente ce ne ajuta la evolutie, la desprinderea de dualitate. Acord iubire si intelegere la tot ce se intampla in jurul meu, mai aproape sau mai departe, caci marea sursa in iubirea suprema pt noi, aduce acum, aici, mijloacele potrivite, ca noi sa facem saltul evolutiv. In tot acest haos, este o iubire infinita, un sprijin total si o forta launtrica ce ajuta samanta cristica din noi sa iasa la iveala si sa se manifeste. Fiecare om de pe aceasta planeta este un tezaur unic, pe care constient sau nu, il daruieste celor din jur. Cand simti acest tezaur, cand il intelegi, intelegi maretia creatiei si a Creatorului.
 Ce izvoraste acum din mine, este aceasta forta creatoare cu care simt ca impanzesc nu numai planeta, ci intreaga galaxie.
Avem atat de multa forta launtrica datatoare de viata, datatoare de nou.
 A sosit momentul ca ceea ce s-a pus in interiorul semintei, sa expandam pt binele suprem al intregii creatii.
Respir cu intreaga creatie. Sunt parte din Tot, suverana si in acelasi timp parte a Intregului. Iubirea ce curge din interiorul meu, din samanta cristica, este iubire infinita, neconditionata, libera, datatoare de viata.
Multumesc Sinelui meu care a avut atat de multa rabdare cu mine.





Niciun comentariu: