duminică, 15 mai 2016

Cu Zamolxe in Orastie


                          
  
 Am avut cateva zile intense, ceva ma mistuia din interior si nu imi gaseam linistea, astfel ca atunci cand simteam drumul “zburam” catre marile spatii cosmice. Revin acum din Centrul Galactic si realizez ca nu am obiectivul unde “ sa depun” lumina. Simteam ca e vorba de un corp geometric dar nu era inca deschis pt a primi ce aduceam eu. Cand nu stiu ce sa fac strig  si sunt auzita. Zamolxe este langa mine si ma ghideaza spre planurile subtile ale masivului muntos Orastie. Este vorba de constructia paralelipipedica creata de atlanti in interiorul muntelui. Zamolxe imi spune:
“- Ai venit prea devreme in vibratia acestei constructii, dar pt ca sufletul tau o cere, am creat un portal intermediar de patrundere, o vibratie potrivita tie pt a te afla in incinta acestui paralelipiped, intr-un anume loc al lui, unde poti percepe acea structura de geometrie sacra necesara pilonului de lumina pe care il ancorezi prin propria ta prezenta. Insoteste-ma. Am creat o parte de structura pararelipipedica intermediara la o scara potrivita, unde iti poti desfasura activitatea ta vibrational-creatoare.”
Simt ca patrund intr-o forma geometrica la o scara mica, potrivita mie, transparenta, de marimea unei camere. In momentul in care am patruns si am pus prezenta Eu Sunt a mea proprie, spatiul s-a transformat ca o inflorire de multiple lumini care a absorbit ceea ce eu ca si constiinta am adus din largul cosmosului si constructia a primit ce a avut de primit.
Simteam ca ceea ce aduc din cosmos, de cateva zile, urma sa fie primita de o constructie geometrica sacra. Nu stiam despre ce esta vorba, pt ca asa cum a spus Zamolxe, era mai devreme decat timpul potrivit. Acum aceasta constructie intermediara creata de Zamolxe, poate primi ceea ce sufletul meu a simtit sa aduca si sa creeze pt spatiul romanesc.
Realmente, o parte din mine nu era pregatita pt constructia aceasta, insa avantul, focul sacru interior, a precipitat totul. Acum pot darui acestei constructii intermediare si ea la randul ei imi daruieste ceea ce ca si constienta pot accesa.
Din aceasta constructie primesc o parte din codurile necesare pregatirii mele ulterioare, pt a trece printr-o faza intermediara si pregatitoare. Structura cristalina este nespus de clara si stralucitoare si imi impregneaza corpurile subtile cu darurile sale. Ma simt pe un teren nou, aidoma pionerului aflat in expeditia, descoperirea sa, nespus de bucuroasa si increzatoare, mai ales atunci cand bucuria mea se intrepatrunde cu prezenta lui Zamolxe.
Constructia intermediara traieste prin tot ceea ce am plantat din constiinta Eu Sunt-ul meu in acest spatiu pe care il binecuvantez si ii daruiesc libertate totala.
Il simt pe Zamolxe cum metaforic ma ia de mana si ma ajuta sa ies din aceasta constructie geometrica “plantandu-ma”pe un teren energetic propice mie.
“- Aceste incursiuni pe care tu le faci, iti slabesc campurile energetice. Odihneste-te si relaxeaza-te, permitand un ritm normal si firesc. Focul tau sacru interior s-a accelerat. Constiinta ta s-a expandat. Permite acum prin odihna ca tot substratul tau energetic sa tina pasul cu partile ce au avansat. Respira, odihneste-te cateva zile, ca totul sa intre intr-o aliniere si armonie si echilibru.
Prin ceea ce treci, se intampla adesea; acest elan creator dizloca anumite parti care o iau “inainte”. Ai a permite ca totul sa revina la unison si sa-ti re-creezi unitatea. Odihneste-te caci odihna readuce totul la echilibru. Vor fi multi care vor trece prin aceasta cand constiinta si elanul sufletului o iau mult inaintea corpului fizic.
Suntem aici pt a va ajuta pe tot, a va sustine si a va pondera elanul creator. Este acum o perioada cand multe oportunitati aveti, le simtiti si le traiti cu toata forta interioara a sufletului vostru. Acordati-va timp de odihna si de recreere in mijlocul naturii.
Primiti salutul, iubirea si imbratisarile mele.”
Zamolxe.

2016 05 10  Solarienii

Dupa conexiunea cu Vortexul Carpatic ( de Luni, 9 mai ) deja corpul meu a fost solicitat. A lucra in plus peste ce am accesat poate produce un dereglaj psihomental, emotional.
“-Noi ti-am sustinut corpul fizic. Te-am echilibrat. In planul Pamantului s-a primit tot ceea ce ai adus/constientizat si urmeaza o pauza energetica. Te rugam sa o faci pt a integra si echilibra totul la unison. In aceasta perioada de echilibrare vom ghida spre tine pe cei cu care vei lucra, timp in care te ancorezi, impamantezi in planurile terestre si iti permiti echilibrarea la toate nivelele. Tu ai abordat brusc un nivel de constiinta inalta, prea inalta pt corpul/corpurile pshico-emotionale, pt corpurile subtile de frecvenetele mai apropiate de cel fizic. Nu este nimic grav, insa poti simti defazari. 
Suntem pe langa tine ca sa te sustinem.”
Am ascultat de sfaturile lor si cateva zile am dormit si am vizionat doar filme vechi….” dulci  “



Niciun comentariu: