vineri, 15 iulie 2016

Traseul de trei zile in munti


Traseul de 3 zile Babele – Vf Omu – Pestera Ialomitei- Babele, a fost un traseu de descoperire de sine, de comunicare cu elementele Naturii, de acceptare si iubire neconditionata a tot ceea ce ne-a iesit in cale. Bucuria a fost si inca mai este in inimile tuturor pt ca efectiv a fost o performanta  pt toti participantii, carora si eu le transmit: FELICITARI.
Alatur doar trei mesaje care au fost scrise, celelalte raman impartasite cu Pamantul , Soarele si Cerul ele urmand sa vi le daruiasca prin frumusetea zambetului lor.
“Incep pregatirile pentru Platoul OMU. Aceste pregatiri se fac sub directa coordonare a Sinelui Vostru Inalt. Emblemele cu care veti lucra:
SOIMUL CARPATIC
ACVILA DE MUNTE
PASUNILE MUNTOASE
RELIEFURILE MUNTOASE, GOLASE CE SUNT PAZNICI, GHIZI AI LOCURILOR.
Aerul muntelui si peisajele frumoase ce va incanta inima si ochii.
Pe fiecare creasta muntoasa la trecerea voastra se va afla un ghid energetic sau o alta entitate solara. Ei va vor darui, vor sustine activari ce au loc la trecerea pe langa acea forma muntoasa. Veti simti Codurile in acele stanci, coduri ce se vor transfera in voi. Priviti pasnic si rabdatori stancile ce va ies in cale. Apropiati-va apoi, atingeti-le si Permite-ti curgerea Luminii COD in Corpul vostru.
Nu grabiti nimic.
Asteptati-va unii pe altii, fiti rabdatori.
Va veti gasi drumul catre aceste entitati stancoase. Batranii intelepti ai locurilor va vor supraveghea drumul. Mii de elemente, de stele, vor fi alaturi de voi in aceasta calatorie.
Veti pleca pe o frecventa si va veti intoarce diferiti.”
Zamolxe
Marele Spirit al Muntilor va graieste ACUM!
“Puterea mea de veacuri se intoarce catre voi!
Caci nu doar eu Lumina o port, ci si voi, a voastra este de asemeni Lumina.
Veniti la mine pentru a o primi, caci a sosit momentul trasnferului din mine, catre voi, Lumina care sunteti.
Sunteti Copii ai Universului ce ati uitat de voi. Lumina insa, nu v-a uitat si a voastra  trecere acum este in Lumina!
Platoul va asteapta!
Prin fiecare pas primi-veti din Lumina mea atotcuprinzatoare si voi, fiinte ale Universului veti rasari din nou, far” a mai apune. Cuprinsa-i unda de lumina, transfer si pregatire in voi se are, ca ce primiti, Luminii si lumii sa aratati.
Devenirea, fi-va mareata, conform cu ceea ce sunteti.
Inaltul se adanceste in voi, prin devenirea voastra!
Mareti, semeti, suntem noi muntii, dar far-a voastra constienta nimic nu suntem, caci omul a fost dat sa se-nfrateasca cu a sa creatie mareata.
Sunteti asteptati, iubiti si preamariti.
Vaile rasuna la trecerea voastra si cerul va-ncununa cu lumina sa.
Purtati-va pasii maiestuosi, cu credinta, caci pasiti acum pentru o lume intreaga, ce asteapta a voastra straduinta.”
Marele Spirit al Muntelui.

       Varful  la OMU
“Va salut frati de Lumina!
Imparatia voastra este foarte mare. Aveti a aduce Lumina, Iubirea, Constiinta in aceasta imparatie. Eu sunt aidoma unui strajer. Va astept. Am a va darui Lumina Mea. Lumina, informatie. Cu ea, va veti imbraca. De ea, aveti nevoi. Este un Activator pentru noile voastre circuite cristaline.
In mine se afla multe coduri. Veti rezona cu cele potrivite voua. Sa luati din apropierea mea, fiecare, cate una, doua, trei pietricele mici. Le veti purta cu voi. Ele au coduri si le veti lasa apoi, pe drumul de intoarcere, unde veti simti pe drum, la Pestera sau la Babele.
Pana atunci, ele isi vor fi facut efectul de Activare.
Ceva foarte important!
Sa imi intelegeti amploarea, maretia, suveranitatea si sa le aplicati la voi!
De unde credeti ca avem aceasta Maretie? De la cei REALI! De la Lumina voastra proprie!
Va returnam imaginea si sa o contemplati in interiorul vostru.
Eu sunt o fiinta de Lumina intr-un trup de Piatra, pentru ca asa am ales, dar sunt la fel de viu ca voi toti.
Am alte capacitati prin acest corp, fata de capacitatile corpului uman.
Contemplati diversitatea formelor si nu va atasati de ele.
Infinitatea are mult mai mult de oferit.
Acolo sus, langa mine, sa va contemplati impreuna cu mine si va voi ajuta sa va simtiti pe voi cei adevarati in splendoarea voastra.
Ma retrag acum! Va astept in imensitatea nemuririi mele.”
Spiritul Varfului la OMU

Niciun comentariu: