duminică, 18 septembrie 2016

Intalnirea din Herastrau


2016 09 17                     Metatron - Intalnirea din Herastrau

Cand  am ales tema “ V-ati inaltat!” sa o prezint la intalnirea de sambata am avut surpriza sa il simt pe Arh. Metatron. Nu imi transmitea nimic doar era o simpla prezenta ce-i drept foarte puternica. L-am simtit toata saptamana, anterior intalnirii cum ma insoteste in gandurile, in visele mele.
Astfel ca primul mesaj atasat este sosit sambata dimineata iar al doilea duminica dimineata. Insa la intalnirea cu grupul de la scoala, el insusi a sosit si a facut anuntul : 
  -V-ati inaltat ! eu am fost doar interpretul.

“- Va salut. Sunt Metatron. Umplu spatiul cu iubirea mea. Permiteti-mi sa va imbratisez cu aceasta lumina/ iubire a mea personala.
Sunt alaturi de voi de mult timp. Sunt alaturi de voi in toate evenimentele voastre. Misiunea mea a fost sa aranjez energiile pt voi, pt a va crea un camp de lucru calm, cald, iubitor, unde sa va puteti intalni cu cei ce doresc, cu cei ce aleg evolutia si infratirea/prietenia intre oameni.
Aceasta intalnirea de azi este pregatita de ceva timp si noi pe partea aceasta a valului ne-am unit energiile pt a crea un spatiu propice de desfasurare pt voi toti. Acest spatiu de intrunire, acest moment, va fi apoi extins catre multe altele ca acele frecvente sa ajunga in multe alte locuri.
Noi va sustinem si suntem continuu in preajma voastra.

2016 09 18 

“- Voi v-ati inaltat!"

" Revarsati o alta lumina-frecventa in planurile terestre. Ceea ce este important acum, este constiinta voastra pe care o aduceti in aceste planuri. Este o constiinta pe alt nivel si va asumati acum noi responsabilitati. Pe acestea le parcurgeti treptat si le intelegeti profund, pe masura ce le manifestati. Constiinta ce o infiltrati Acum, in planul terestru si al omenirii este foarte importanta. Patrundeti pe un alt nivel de intelepciune, de creativitate si de intelegere fata de experienta umanitatii.
Veti continua sa va deschideti catre interiorul vostru pe un nivel, atat de maret pe care mintea umana nu il poate percepe acum,il veti trai iar noi, familiile voastre angelice, suntem uimiti de capacitatile spre care va deschideti. Intr-un timp scurt din timpul vostru, realizati o expandare a creatiei nemaiintalnita.
Suntem suporterii vostri si intelegeti ca acolo unde intindeti un pas, noi imediat suntem alaturi de voi si sprijinim acest pas. Nu putem face nimic in locul vostru si va urmarim maretia cu care va deschideti catre nou dar va oferim iubirea noastra.
Va multumim pt tot ceea ce sunteti, pt clipele pe care ne permiteti sa le simtim alaturi de voi.”
Metatron.






Niciun comentariu: