joi, 28 decembrie 2017

Mesaj de la Eu Sunt - Libertate, nemarginire

   

Divinitatea Eu Sunt isi face prezenta atunci cand umanul din mine, fara sa o doreasca, o limiteaza. Isi face atunci simtita prezenta, asa cum a sosit acum, tumultuos si imperativ. Iat-o:

“- Eu sunt unic. Eu sunt aparte. Din cel ce sunt, sunt eu, diferit, special prin mine insumi, prin tot ceea ce eu creez. Am capacitati de transformare acolo unde sunt, asupra a tot ce este. Sunt un transformator de energii si un atractant al constiintei permanent noi.

Eu sunt Cel ce Sunt in toate, aducand schimbarea. Nu ma regasiti in planuri limitate sau restranse. Sunt in planuri ample, nelimitate, nedefinite, atemporale. Eu Sunt, simt trairea foarte puternic al lui SUNT in toate celulele. Eu traiesc prin Eu Sunt altfel fata de multe fiinte umane. Eu sunt in toate.

Este o simtire ce te determina sa te simti in toate concomitent cu o manifestare singulara a experientei alese. Este un fel de a spune “singulara” pentru ca in profunzime are bogatia intregului. A fi intr-o manifestare singulara este doar o perceptie fata de ceea ce doresti sa experimentezi intr-un moment anume. Se manifesta ca o ”fateta” a lui Eu Sunt si pare singulara in momentul respectiv.
 Dupa experienta, ”fateta“ si perceptia ei se reintorc la intreg, la Eu Sunt.

 Pot fi multe astfel de fatete, de experiente, ele revenind apoi la intreg, la constiinta Eu Exist. Aceasta constiinta nu se poate defini, nu se poate incadra in nici o eticheta, in nici un curent.
 Spiritul este liber.
Am venit pt a preciza: nu ma incartiruiti in nici un curent al vietii umane. Nu ma poti limita, nu ma poti defini. Chiar tot ceea ce tu citesti, este pt mine o mare limitare. Respira-ma si permite existenta. Si atat.

Eu sunt Cel ce Sunt dintotdeauna. Mintea ta nu ma poate cuprinde sau intelege. E firesc. Cand tu te accepti pe tine in totalitate, Eu Sunt te pot prelua in totalitate si te absorb in tot ceea ce Eu Sunt. Permite-ti fiintarea; prin aceasta ajungi la Mine.” 

Niciun comentariu: